• Kom naar de teamdagen (en ander nieuws van je club)

  • Na het moeilijke corona-voorjaar lijkt het er op dat we vooruit kunnen kijken naar een zomer met wat meer vrijheden en een normale start van het nieuwe seizoen (als het allemaal goed blijft gaan, natuurlijk). Gelukkig hebben we de in mei en juni weer lekker kunnen trainen. Dat was mogelijkdankzij de inzet en het goede gedrag van jullie allemaal, spelers, ouders en trainers. Dank daarvoor! En in het bijzonder heel veel dank voor de stewards, die hu vrije tijd hebben ingezet om iedere week een aantal uren de zaken in goede banen te leiden. Knuffelen mag nog niet, maar geef ze op een andere manier een blijk van waardering in de komende (laatste) trainingsweek!

    Hieronder nog de laatste informatie over het einde van dit seizoen en het begin van het nieuwe. Mis vooral als ouders de informatiebijeenkiomsten (teamdagen niet)!

    De contributie gaan we voor het nieuwe seizoen op een andere manier innen (via NIKKI). Goed om te weten hoe dat in zijn werk gaat. Zie voor meer informatie de vorige nieuwsbrief.

    Namens het voetbalbestuur een heel fijne zomer!

    Hartelijke groet,
    Tjeerd de Boer 

     


    1. Informatiebijeenkomsten nieuwe teams jeugd (Verplicht voor ouders!)


    Zaterdag 4 juli

    09:30 uur tot 10:20 uur JO9 (= jongens en meiden)
    10:30 uur tot 11.20 uur JO10
    11:30 uur tot 12:20 uur JO11 + MO11
    12:30 uur tot 13:20 uur JO12

    Zondag 5 juli

    09:30 uur tot 10:30 uur JO8

    Zaterdag 11 juli

    09:30 uur tot 10:20 uur JO13 +MO13
    10:30 uur tot 11:20 uur JO14 + JO17 + MO17
    11:30 uur tot 12:20 uur JO15+MO15
    12:30 uur tot 13:20 uur JO16 + JO19+MO19

    Max. 30 minuten uitleg over teams, taken, trainingen e.a. + vragen kwartiertje
    Daarna iedereen naar buiten om samen te bepalen wie wat gaat oppakken van de ouders.
    SVP niet eerder dan 10 minuten voor aanvang naar de club komen en als je klaar bent direct weer vertrekken.
    Let op: in verband met corona maximaal één ouder per kind. De jeugdspelers hoeven NIET aanwezig te zijn en blijven ivm de 1,5 meter beter thuis (of in elk geval buiten).

    2. Inleveren materialen en sleutels

    Tijdens de informatiebijeenkomsten moeten ook door de trainers/coaches/teamleiders de materialen (teamtas met ballen etc.) en sleutels worden ingeleverd.

    3. Teamindelingen

    De teamindelingen staan vanaf zaterdag 27 juni op de website.


    4. Einde seizoen

    Deze week (29 juni - 3 juli) zijn de laatste trainingen.

    5. Start nieuwe seizoen

    Start trainingen O13-O19: vanaf maandag 24 augustus (eerste bekerwedstrijden op zaterdag 30 augustus)

    Start trainingen O8-O12: vanaf maandag 31 augustus (eerste wedstrijden op zaterdag 7 september)
    Het nieuwe trainingsschema wordt bekend gemaakt op de informatiebijeenkomst.

    6. Help je club, gewoon vanuit huis!

    Voor onze administratie zijn we nog op zoek naar hulp bij het boeken van facturen en betalingen in ons boekhoudpakket. Wekelijks een uurtje en onze boekhouding is weer helemaal bij. Ben jij handig hierin en kan je ons hierbij helpen? Meld je dan bij ons.Voetbalpenningmeester@zwaluwenutrecht1911.nl
 Liever helpen bij de ledenadministratie? Kloppen de e-mail adressen nog, zijn de telefoonnummer up-to date, etc. Ook hier ben je welkom, stuur ons een bericht. Een goede administratie is een voorwaarde voor goede communicatie. En ook hiervoor zijn we als vereniging afhankelijk van de vrijwillige inzet van onze leden.