Inhoud:

Afdeling Voetbal
•    Ellen van Geene kandidaat bestuurslid
•    Op veld 2 en 3 nieuwe dugouts
•    Upas vóór 15-8 foto's mailen

Senioren
•    Gestopte en gestarte herenteams
•    Verdelen taken over seniorenteams
•    Vrijwilligers: scheidsrechterplanner en supervisor wedstrijdsecretariaat

Zaal
•    Plaats voor één nieuw team

Jeugd
•    25-8 ophalen materialen
•    Vrijwilligers: scheidsrechterplanner en supervisor wedstrijdsecretariaat

Dames/meiden
•    Meedenken over ontwikkeling vrouwenvoetbal binnen ZU'11

 

1.    Afdeling Voetbal

1.1    Ellen van Geene kandidaat bestuurslid

Ellen van Geene coordineert momenteel de vernieuwing van onze website.
Daarnaast heeft ze aangegeven ook vanuit het bestuur een bijdrage te willen leveren voor onze voetbalvereniging, daar zijn we heel blij mee.

Ze zal zich vooralsnog richten op de website en communicatie.
Daarnaast zal ze de sponsorcommissie gaan begeleiden, samen met enkele nieuwe leden van deze commissie hopen we de inkomsten van onze vereniging te kunnen vergroten.

Ellen, veel succes, het voltallige bestuur is enthousiast dat je het bestuur komt versterken!

Bij de volgende ALV in het najaar zullen we Ellen voordragen als lid van het bestuur.

 

1.2    Op veld 2 en 3 nieuwe dugouts

Afgelopen weken heeft Mark Veerwater ons geholpen om nieuwe dugouts te plaatsen op velden 2 en 3.

De oude dugouts waren eerder al door Edwin en Ton verwijderd, eens wat ander werk dan praten over voetbal...

Twee van de vier dugouts zijn geheel gefinancierd door de "Vrienden Van", dank voor wederom een grote financiële bijdrage waar alle spelers en spelertjes voordeel van hebben!

Mark in actie en het resultaat:

 dugout met Mark

 

 

dugout 3

 

1.3    Upas vóór 15-8 foto's mailen

Gemeente Utrecht verlengt vorig jaar verstrekte Upassen als men daar nog recht op heeft.

Mocht je een nieuwe of gewijzigde Upas hebben, of mocht je zelf of je zoon/dochter recent lid zijn geworden van onze vereniging dan graag van de voorzijde en achterzijde een foto maken en deze mailen naar  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Als je geen Upas hebt of hebt of niet hebt ingeleverd dan zal de verschuldigde contributie geincasseerd worden.

 

2.    Senioren

2.1   Gestopte en gestarte herenteams

Ons zaterdag 2 en zondag 5 team zijn aan het eind van afgelopen seizoen gestopt, heel jammer...

Vanjuit de jeugd is ons JO19-2 team doorgestroomd naar de senioren, en wordt Zaterdag 2.
Het is lang geleden dat een nieuw seniorenteam resultaat is van doorstroom vanuit de jeugd, zijn we trots op!

Op de zondag hebben we een nieuw Heren 5 en Heren 7 team.
Het Heren 7 team van afgelopen seizoen zal komend seizoen als Heren 8 op de zondag spelen.

We wensen de nieuwe teams veel plezier en succes komend seizoen.

 

2.2   Verdelen taken over seniorenteams

Door het stoppen van Ton als interim-senioren-voorzitter moeten de seniorenteams onderling de taken verdelen om komend seizoen weer soepel te laten verlopen.

Ton zal de aanvoerders van de diverse teams vragen de taken in te (laten) vullen.

 

2.3   Vrijwilligers: scheidsrechterplanner en zaterdag supervisor wedstrijdsecretariaat

Vanuit de jeugd kwam de melding dat men voor komend seizoen nog geen scheidsrechterplanner heeft.
Ook voor de zondag is scheidsrechterplanner Phebe Vermeer gestopt met voetballen bij Dames Zondag 1.

Dit is een belangrijke functie, ieder team wil graag vooraf weten wie hun wedstrijd fluit.

Op de zondag spelen alleen seniorenteams, dus daar zal de planner uit de senioren moeten komen. 
Op de zaterdag spelen jeugdteams en enkele seniorenteams.

Belangrijk dat we voorafgaand aan de start van het seizoen nieuwe planners hebben.

Zolang er geen planners zijn is ieder team zelf verantwoordelijk voor het leveren van een scheidsrechter op de EIGEN wedstrijd.

Mocht je overwegen de club bij deze taak te komen helpen dan kun je voor de zaterdag mailen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Voor de zondag kun je een mail sturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Prettig om meer dan één planner te hebben, dan kan per toerbeurt een speeldag worden gepland.
En uiteraard kunnen we zorgen voor een goede overdracht/instructie.

 

Voor de zaterdag kan men ook versterking van de huidige poule van wedstrijdsecretariaat supervisors gebruiken, mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

 

3.    Zaal

Door een late afmelding van een team heeft de zaalafdeling heeft nog ruimte voor één team!

Dat is een zeldzaamheid, ruimte bij onze zaalafdeling, meer info: klik hier...

  

4.    Jeugd

4.1   25-8 ophalen materialen
Op deze dag kunnen de teams hun BALLEN, SLEUTELS EN TEAMTASSEN OPHALEN bij de materiaalcommissie.

De exacte tijdstippen voor de verschillende leeftijdscategorieën volgen nog.

 

4.2    Vrijwilligers: scheidsrechterplanner en supervisor wedstrijdsecretariaat

Vanuit de jeugd kwam de melding dat men voor komend seizoen nog geen scheidsrechterplanner heeft.
Ook voor de zondag is scheidsrechterplanner Phebe Vermeer gestopt met voetballen bij Dames Zondag 1.

Dit is een belangrijke functie, ieder team wil graag vooraf weten wie hun wedstrijd fluit.

Op de zondag spelen alleen seniorenteams, dus daar zal de planner uit de senioren moeten komen. 
Op de zaterdag spelen jeugdteams en enkele seniorenteams.

Belangrijk dat we voorafgaand aan de start van het seizoen nieuwe planners hebben.

Zolang er geen planners zijn is ieder team zelf verantwoordelijk voor het leveren van een scheidsrechter op de EIGEN wedstrijd.

Mocht je overwegen de club bij deze taak te komen helpen dan kun je voor de zaterdag mailen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Voor de zondag kun je een mail sturen naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Prettig om meer dan één planner te hebben, dan kan per toerbeurt een speeldag worden gepland.
En uiteraard kunnen we zorgen voor een goede overdracht/instructie.

 

Voor de zaterdag kan men ook versterking van de huidige poule van wedstrijdsecretariaat supervisors gebruiken, mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

  

5.    Dames/meiden

5.1   Meedenken over ontwikkeling vrouwenvoetbal binnen ZU'11

Oproep aan iedereen die wil wil meedenken over de ontwikkeling van vrouwenvoetbal binnen de vereniging!

Om het meiden- en vrouwenvoetbal nog verder te laten groeien heeft de KVB een ontwikkelingsprogramma opgesteld waarmee clubs gericht aan slag kunnen. Het traject is er echt op gericht zicht te krijgen op de huidige stand van zaken, de gewenste situatie te schetsen en hoe te bespreken hoe deze te realiseren is. We willen daarom beginnen met een analysegesprek (september 2018). De groep bestaat idealiter uit 10-15 personen met een brede afvaardiging uit de vereniging (bestuur, TC, kaderleden, speelsters meiden/vrouwen, ouders van jeugdleden). Het analysegesprek zal slechts één avond van je tijd in beslag nemen. Geïnteresseerden kunnen zich melden bij Edwin Coenen, Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Mocht je vragen/opmerkingen hebben, of een idee voor de volgende nieuwsbrief dan hoor/lees ik dat graag.

Veel plezier, en met vriendelijke groet,

Ton Wesseling